Thursday 19 October 2017

Youtube Forex Trading Videoer


Forex Price Action Videos Å vite hvordan og når du skal velge de beste handelsoppsettene, går åpenbart en veldig lang vei til å bli en høy sannsynlighet og lønnsom handelsmann. Men det er noe som mange handelsmenn ofte forlater, og noe som mange handelsfolk bare ikke engang tenker på i sin handel. Jeg vokste opp rundt Orchard og frukt gårder der bøndene vokser all frukt for x02026 Les mer. Hvordan du kan Cherry Pick-oppsett fra Quick 8216Pris Handling Flips8217 ble sist endret: 13. desember 2016 av Johnathon Fox Crushing Fears 038 Jakthandler når prishandling gjør store fly Med den store kunngjøringen av BREXIT i forrige uke forlot det mange handelsfolk på deres pris handling diagrammer og trading methodssystemer og tenke på hva de skal gjøre i sin handel. Jeg jobber fortsatt gjennom mange av e-postene og meldingene jeg mottok fra medlemmer og forhandlere, og med det i tankene var det tydelig et varmt tema som mange handelsfolk x02026 Les mer. Knusende frykt 038 Jakthandler Når prishandling gjør store flyter ble sist endret: 9. juli 2016 av Johnathon Fox Mark Douglas var kongen av handelspsykologi. Jeg sier var fordi dessverre han døde plutselig i fjor den 12. september 2015. Mark er anerkjent vidt og bredt rundt om i verden for sitt arbeid. Jeg diskuterer ofte sitt arbeid med mine medlemmer gjennom forskjellige sitater han har (og han har mange) og også de mange ideene han har - om hvordan handelsmenn skal utføre deres x02026 Les mer. Master i handelspsykologi Mark Douglas er på Wizeminds Diskuterende prinsipper for konsistent 038 Langsiktig fortjeneste ble sist endret: 9. juli 2016 av Johnathon Fox Med den greske krisen i full gang og Kina-smelten overtar, har markedene en rekke mye skjer akkurat nå. Den beste muligheten du kan gjøre akkurat nå, er å se og konsentrere seg om prishandlingen og handelen innen handelskanten din. Det er derfor jeg har laget denne nye Forex trading videoen for deg. I denne handelsvideoen går jeg over hvordan markedene x02026 Les mer. Video Eksotiske Forex Par Firing Super Høy Sannsynlighet Pris Handling 7. juli 2015 ble sist endret: 15. juli 2015 av Johnathon Fox Du kan være en vellykket Forex Price Action trader hvis du knocker ned, slutter å søke etter Holy Grail systemet, og begynne å konsentrere seg om Prisen antyder at markedene gir av hverdagen i uken. x02026 Les mer. Forex School Online Animasjon Suksess Video ble sist endret: 16 februar 2015 av Johnathon Fox 2 Bar Reversal er et høyt sannsynlighet pris handling reversal trigger signal som handelsmenn kan bruke i alle forskjellige typer markeder som inngangssignaler når de forstår hvor de trenger å se etter dem og også hvordan de skal håndtere dem. Denne videoen går gjennom en live handel på US Tech 100 Major Stock Index. I tillegg til å dekke hvorfor dette er et høyt sannsynlighetsoppsett og hvorfor x02026 Les mer. 2 Bar Reversal Price Handling Trading Oppsett på Stock Index ble sist endret: 20. desember 2014 av Johnathon Fox En av de kraftigste handelssignalene som prishandlerne kan handle med, er den falske bruddpinnebendringen. Når det handles riktig og fra de riktige områdene i markedet, kan den falske brytestangslinjen være en svært høy sannsynlighet for handelsoppsett, spesielt når det handles på de høyere tidsrammer som 4, 8 og daglige diagrammer. Denne siste videoen diskuterer en x02026 Les mer. False Break Pin Bar Oppsett på Daily Chart ble sist endret: 20. desember 2014 av Johnathon Fox I denne videoen diskuterer Johnathon hemmelighetene som handelsmenn kan lære av lysestaker og pris handling. Pris handling er alltid å gi bort ledetråder til velutdannede handelsmenn om hvor det vil gå neste og det er disse ledene som handelsmenn kan bruke til å dra nytte av. Johanathon går gjennom ledetråder som pris handling gir av og hvordan handelsmenn kan dra nytte av å lage høy x02026 Les mer. Secrets Traders kan lære av lysestaker 038 Pris Handling var sist endret: 6 mars 2016 av Johnathon Fox Den største kanten en handelsmann kan ha til fordel for å øke sin sjanse til å vinne handel handler med trenden. I denne videoen går Johnathon over noen viktige teknikker og strategier som handelsmenn kan bruke til å sette oddsen i deres favør når de handler markeder. Denne opplæringen går gjennom, ikke bare hvordan man identifiserer trender og trendendringer, men også andre x02026 Les mer. Øk din gevinstandel ved Forex Trend Trading Forex Tutorial var sist endret: 21 oktober 2013 av Johnathon Fox Se denne videoen for å se hva Johnathon leter etter i denne ukens handel. Nøkkeltallene og trenderne som Johnathon ønsker å handle med, er dekket, samt en veiledning om hvordan man kan se på retracements som tilbyr handler fra verdier. Ikke gå glipp av denne videoen for å få hodet på hvor du skal se denne uken x02026 Les mer. Forex Pris Handling Oppsett Kommentar ble sist endret: 13 august 2013 av Johnathon Fox Hvilke studenter sier jeg var å tape penger når jeg snublet over Forex School Online (FSO). Jeg så FSO8217s artikler forsterkningsvideoer. De var lett å forstå og viktigst, det fungerer jeg registrerte meg på FSO8217s kurs og jeg har aldri sett tilbake siden. Jeg er nå en full tid trader, trading Forex og CFDs bruker FSO læringsmetoder. Vincent Foo Singapore Tolv uker. Det var omtrent hvor lang tid det tok for meg å bli konsekvent lønnsomt når jeg begynte å følge Johnathon8217s råd. Jeg var heldig nok til å bli introdusert til Johnathon8217s nettsted. Å kunne se hvordan en profesjonell handler gikk om håndverket hans var en stor fordel. Tre måneder senere var jeg en lønnsom handelsmann. Heldigvis fant jeg forexschoolonline, og dette var starten på meg til slutt å forbedre seg mot mitt mål som en profesjonell forhandler. Det avanserte kurset for prisaksjon er lett å forstå, men som om alt tar det tid å hente det opp, men når du har, ser markederne litt mindre skremmende ut og tapene blir mye, mye sjeldnere. Tusen takk Johnathon for din pågående innsats utdanne oss-medlemmer. Det er veldig sjelden å se en mentor på nettet så dedikert til å hjelpe andre handelsfolk. Jeg er veldig glad for min beslutning om å bli med FSO og definitivt lære mye av deg andre seniorer eller andre medlemmer på forumet. Hei John, jeg har nettopp betalt for medlemskapet mitt, jeg leser Forex Price Action-tråden din på Babypips og ble overbevist om at du var den virkelige avtalen. Jeg må si at medlemskapet allerede langt overgår mine forventninger, det har alt. Takk for din lære Hei Johnathon Jeg kastet virkelig og vendte om å bli med på kurset ditt fordi jeg har vært medlem av et annet prishandlingsforløb hvor jeg var skuffet. Så jeg ble veldig overrasket og super glad for å finne ut at når jeg kom inn i medlemmene området din at læren din er akkurat det jeg trengte. Takk for alt ditt harde arbeid Hei Johnathon, jeg registrerte deg for kurset ditt for omtrent 6 måneder siden, og på den tiden har jeg fullstendig omgjort handelen min. Jeg har handlet i over to år, og det var ikke før jeg kom med kurset ditt at ting endelig begynte å falle på plass. Jeg ønsket å takke deg for din lære og alt arbeidet ditt. Jeg kunne ikke ønske meg en bedre forexskole enn din, og jeg setter stor pris på alt ditt harde arbeid og krefter du legger inn for å forklare for oss detaljene om PA og svare på de ukjente spørsmålene. Jeg ønsker deg alt det beste, Johnathon Du har fullstendig omgjort handelen min fra å slite til stadig økende egenkapitalkurve. Jeg vil gjerne gratulere deg for skolen, jeg leser gjennom medlemskursene en gang allerede og I8217m klar til å lese alt igjen for andre gang. Alle kursene er rene gull og diamanter. Jeg vil kalle det 8220Holy Grail82218230. Seriøst trodde jeg aldri at jeg ville gjøre det så fort, men jeg er vitne til at målene mine blir virkelighet. Min fremgang siden FSO har vært eksponentiellForex Trading som fulltidssjobb (Video) i: Forex Trading Sist oppdatert: 21. mai 2014 Dette er vår 7te video publisert på YouTube. Sørg for å se de tidligere videoene før du ser på denne. Denne videoen er fortsettelsen av den sjette videoen. I den sjette videoen har vi forklart om de ulike stadiene alle må passere for å bli en vellykket og profesjonell forexhandler. I vår syvende video er det forklart hvordan du arbeider med forex trading og gjør det til en heltidsjobb. På slutten av den sjette videoen forklares det at du må gjenta din suksess for suksess i minst tre sammenhengende måneder. Da må du gå for stadiene som er forklart i vår 7. video. Når du blir i stand til å gjenta suksessen din i 3 påfølgende måneder på din livekonto. det er på tide å tenke på valutahandel som din heltidsjobb. Når kan valutahandel bli din fulltidsjobb Valutahandel kan bli fulltidssjobb når du er en konsekvent handelsmann: 8211 Du har bygget din selvtillit. 8211 Du er trygg på ditt handelssystem 8211 Du er i stand til å kontrollere dine følelser. En konsekvent og selvsikker handelsmann har allerede testet og praktisert nok, og har funnet veien. Han er ikke nysgjerrig på å teste lenger. Han er klar til å fortsette å tjene penger gjennom sitt handelssystem for godt. Du kan ha en rimelig konto, stor nok til å få nok månedlig inntekt. Profesjonelle og fulltidshandlere tenker ikke på å fordoble kontoene hver måned. Selv om mange av dem kan gjøre dette, foretrekker de fortsatt ikke å ta for mye risiko og holde seg på den sikre siden. De gir ca 5 til 10 prosent fortjeneste hver måned. Derfor, når du ønsker å bli fulltidshandler, må du ha en live konto med en rimelig størrelse for å få nok månedlig fortjeneste til å dekke dine utgifter. For eksempel, hvis du må gjøre 8000 per måned for å overleve, så er det bedre å ha en 80.000 konto i det minste. Hvis du ikke har råd til å åpne en live-konto med en slik størrelse, kan du åpne en mindre konto, fortsette å handle uten å ta ut penger, til du vokser din konto. Hva betyr Valutahandling som en fulltidssjobb Når du slutter på heltidsjobben og blir en fulltidshandler, bør du merke seg at handel har betydelige forskjeller med den heltidsjobben du hadde. Kanskje i din tidligere heltidsjobb, var du vant til å jobbe i minst 8 timer per dag. Men det betyr ikke at du som en fulltidshandler må sitte på datamaskinen i 8 timer om dagen. Ikke la dine tidligere erfaringer påvirke din handelsjobb. Handel er forskjellig fra alle de andre jobbene. De fleste fulltidshandlere bruker kun noen få timer per dag på handel eller enda mindre. Å forsøke å bruke for mye tid på handel, kan avsluttes for over-trading. og over-trading kan ende opp med tap. Bare hold deg til handelssystemet ditt og følg det. Ta posisjonen bare når systemet viser deg et handelsoppsett. Å sitte på datamaskinen i flere timer kan ikke gjøre valutamarkedet skape handelsoppsett for deg. Når det er et handelsoppsett, ser du det og tar det. Når det ikke er noen handelsoppsett, går du og kommer tilbake i morgen. Dette er hva en disiplinert handelsmann gjør. Vennligst se videoen nøye: Bli med våre 20 000 lojale følgere Få nå vår e-bok for FreeStartpage YouTube-opplæringsvideoer Her finner du koblingene til YouTube-videoer jeg har laget for å gjøre din tekniske analyse læringsprosess enda raskere og enklere. Starter fra video34. introduksjonen, jeg handler aksjene GCI, lever med en YouTube-videooppdatering hver helg. Hvis du vil følge opp handlene, bruk RSS-feeden øverst til høyre på denne siden. Her er spesielle svar på YouTube-tekstkommentarer for å kunne bruke kartbilder Video01: Bardiagrammer, lysestikkdiagrammer og bruk av lineær og logaritmisk skalering. Video02: Grunnstøtte og motstand på prisdiagrammer. Video03: Volum. Video04: Trend Lines Video05: Trend Lines langsiktige handelseksempel. Video06: Trendkanaler. Video07: Flytte gjennomsnitt. Video08: Trend Reversal mønstre. Video09: Trend fortsettelsesmønstre. Video10: Windows Support og Resistance. Video11: RSI-indikator. Video12: Heikin ashi stearinlys. Video13: Introduksjon til stearinlysdeler del 1. Video14: Introduksjon til stearinlysdeler del 2. Video15: Lysestake kart grunnleggende mønstre. Video16: Lysestake-diagrammer Topp reverseringsmønstre. Video17: Lysestake-diagrammer Bunnmønster. Video18: Er teknisk analyse lønnsom Video19: Lysestake diagrammer fortsettelsesmønstre. Video20: Introduksjon til Elliott Waves. Video21: Elliott Impulsbølger. Video22: Elliott Correction Waves. Video23: Fibonacci mål og retracements. Video24: Elliott Waves Prismål. Video25: Teller Elliott Waves. Video26: The Andrews Pitchfork. Video27: Money Management. Video28: Første stoppinnstilling. Video29: Stoppprosent Stopp. Video30: Trailing ATR Stop. Video31: TRampNDS Trailing Stop. Video32: Trading lenge med teknisk analyse. Video33: Trading Short med teknisk analyse. Spesielt tilbud: quotCapturing Profit med teknisk Analysisquot Video34: Introduksjon til Swing Trading Stock GCI. Video35: Swing Trading GCI week06 Video40: Swing Trading GCI week07 Video40: Swing Trading GCI week07 Video41: Swing Trading GCI week08 Video42: Swing Trading GCI week03 Video38: Swing Trading GCI week05 Video39: Stock Filtering amp Swing Trading GCI uke10 Video44: Swing Trading GCI week11 Video45: Fast Crossings Del 1 Video46: Fast Crossings Del 2 Video47: SATS5 Eksperthandelssystem Video48: BBS Expert Trading System

No comments:

Post a Comment